ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران برگزار شد

هم‌زمان با دهه کرامت، ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی  در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری  مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و میلاد امام رضا(ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  در مراکز فرهنگی هنری این کانون برگزار شد.

مربیان مراکز کانون  با اجرای فعالیت‎های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ضمن گرامی‌داشت این دهه؛ تلاش داشتند تا کودکان و نوجوانان را با معارف رضوی آشنا سازند.

بر همین اساس، حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با عنوان "کاروان زیر سایه خورشید" در کانون فریدونکنار یکی از برنامه‌های دهه کرامت بود.

در مرکز فرهنگی هنری آمل نیز در تقارن میلاد امام رضا (ع) و  هفته محیط زیست و روز محیط بان، مرکز فرهنگی هنری آمل به اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و نمایش پرده خوانی، پرداخت.

بنابر این گزارش، با حضور کارشناس آموزش ترویج اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در خصوص اهمیت محیط زیست و علت نام‌گذاری این روز به عنوان روز محیط بان که بر اساس یکی از القاب امام رضا(ع) به نام ضامن آهو بود به بررسی  اهمیت حفاظت از محیط زیست پرداخت .

در کانون دلگشا هم به مناسبت دهه کرامت و روز دختر و تقدیر از دختران فعال  مراکز فرهنگی هنری و برگزیدگان دختر مراکز در جشنواره‌ها و مسابقه‌های فرهنگی هنری  تجلیل شد.

 گفتنی است: دیگر مراکز فرهنگی هنری از جمله؛ نور- قائمشهر - کلاردشت- سیمرغ - پل سفید- شماره سه چالوس – شماره سه ساری- رامسر-  شماره یک و دو بابل- بنفشه- کتالم و کتاب‌خانه سیار روستایی سوادکوه به اجرای برنامه مناسبتی پرداختند.

معرفی ایام  و وقایع ، معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)، کارگاه ساخت کاردستی، نقاشی - معرفی سرزمین- برگزاری مسابقه‌های  مرتبط با ایام  - قصه گویی رضوی - ساخت کلیپ و نماهنگ‌های فرهنگی، هنری و ادبی- کارگاه دلنوشته‌های ادبی-کارگاه سرود-  معرفی کتاب‌های مرتبط با امام رضا(ع) –کارگاه خوشنویسی و ... از عمده برنامه‌های  دهه کرامت  بود که توسط این مراکز اجرا شد.

برای دیدن سایر تصاویر این رویداد روی این لینک کلیک نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =