حضور مربی و اعضای برگزیده کارگاه‌های ادبی کانون قزوین در برنامه چهلستون سیمای استان

به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان  مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین به عنوان کارشناس ادبیات کودک و نوجوان و شماری از اعضای برگزیده کارگاه‌های ادبی استان قزوین مهمان برنامه تلویزیونی چهلستون قزوین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 16 تیر 1401 جمعی از اعضای برگزیده کارگاه‌های ادبی و مربی ادبی کانون استان قزوین در برنامه تلویزیونی چهلستون حضور پیدا کردند.

در بخشی از این برنامه حدیثه پورشیخ مربی ادبی کانون استان قزوین که به عنوان کارشناس ادبیات کودک و نوجوان به این برنامه دعوت شده بود، علت ماندگاری نام مهدی آذریزدی را واقعی بودن و لحن صمیمی آثار او دانست

وی در ادامه با معرفی اعضای برگزیده کارگاه‌ها ی ادبی کانون که در این برنامه حضور داشتند به معرفی پیشینه فعالیت‌ها و موفقیت‌های ایشان، پرداخت و ادبیات را زمینه‌ای موثر در شکل‌گیری شخصیت افراد، افزایش مهارت‌های زندگی و هنجارهای اجتماعی برشمرد.

گفتنی‌ست چهلستون یک برنامه تلویزیونی است که هرشب با موضوع‌های متنوعی همچون حضور مهمان و بازیگر داخل استودیو، برگزاری مسابقه و...برای مخاطبان در استان قزوین اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =