سرپرست کانون از مربیان ادبی استان کردستان تقدیر کرد

به مناسبت روز ادبیات کودک ونوجوان سرپرست کانون استان کردستان از مربیان ادبی استان با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سرپرست کانون استان کردستان در سخنانی گفت :روز بزرگداشت  ادبیات  کودک ونوجوان  فرصت مناسبی جهت آشنا کردن کودکان با کتاب و بهانه‌ای برای انس بیشتر کودکان ونوجوانان با کتاب است.

حمید رضا گوهری افزود:  روزهای تقویم بهانه ای برای بهره گیری از  فرصت‌ها و موقعیت هاست فلذا برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان  باید بسیار تلاش کرد  به ویژه اگر استعدادهایی در زمینه هایی خاص دارند . چرا که انس کودکان با کتاب، تضمینی بر استحکام تربیت و فرهیختگی نسل آینده جامعه خواهد بود.

گوهری با اشاره به اینکه مربیان ادبی با تلاش در جهت کشف و  پرورش استعدادهای ادبی اعضا گام بر میدارند گفت : رسالت شما بسیار ارزشمند و فعالیت هایتان قابل تقدیر است .گوهری با تقدیم لوح تقدیر و هدایا از تلاش های مربیان ادبی در راستای اعتلای فرهنگ وادب  تقدیر و تشکر کرد.

18 تیر به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور ، روزی که مقارن است با روز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس خوب کشورمان می باشد که مرکز آفرینش های ادبی با اجرای ویژه برنامه های ادبی از جمله سومین مهرواره ادبی از قلم تا اندیشه ، دعوت از نویسندگان بومی و محلی ، برگزاری نشست با نویسندگان ، برگزاری جلسات خوانش آثار ، دیدار با اصحاب رسانه به این رویداد برجسته پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =