سفر تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان اردبیل

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری اردبیل برنامه‌های سفر تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری به استان اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت بچه‌ها، به‌منظور ایجاد فضای شاد و فرح‌بخش، تماشاخانه‌ی سیار کانون به استان اردبیل سفرکرده و میهمان کودکان و نوجوانان این استان خواهد بود.

ملک‌زاده فرد در این خصوص افزود: برنامه‌های تماشاخانه سیار از ۲۲ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ طبق جدول زمان‌بندی، اجرا خواهد شد و این کاروان فرهنگی هنری با حضور در شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و شهر آبی‌بیگلو به اجرای نمایش و برنامه‌های شاد خواهد پرداخت.

او ضمن اعلام اینکه برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این استان شامل: اجرای نمایش‌های جذاب توسط گروه‌های نمایش کشوری است؛ نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و در نکوهش دروغ‌گویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نمایش درمی‌آید و علاوه بر این قصه‌گویی، ساخت کاردستی و دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

این مسوول فرهنگی اضافه کرد: تماشاخانه سیار کانون در استان اردبیل در حالی برنامه‌های خود را اجرا می‌کند که استانداری، شورای اسلامی و شهرداری، صداوسیما، نیروی انتظامی و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی استان همکاری و تعامل شایسته را در جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها معمول داشته‌اند.

گفتنی است: تماشاخانه‌های سیار کانون با اجرای برنامه‌های متنوع در قالب قصه‌گویی، معرفی کتاب، اجرای نمایش، پخش فیلم‌های سینمایی و پویانمایی، مسابقه و سرگرمی باهدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان، به‌ویژه در مناطق کم برخوردار شهری به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =