نمایش جک و لوبیای سحرآمیز در دولت آباد نمین و محله‌ی نیار اردبیل اجرا شد

به مناسبت گرامیداشت‌هفته‌ی ملی کودک و در اولین روز از سفر تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان اردبیل، نمایش عروسکی جک و لوبیای سحرآمیز توسط هنرمندان کانون، در دولت آباد نمین و محله‌ی نیار اردبیل اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در گرامیداشت هفته‌ی ملی کودک، تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روز از دور جدید سفر خود به استان اردبیل، قبل‌ازظهر روز جمعه ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۱،  با حضور در دولت آباد نمین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های این منطقه، نمایش عروسکی جک و لوبیای سحرآمیز را اجرا کرد.

همچنین در عصر همین روز از ساعت ۱۶، این تماشاخانه با توقف در محله‌ی نیار اردبیل به اجرای برنامه برای اهالی این محله پرداخت.

نمایش جک و لوبیای سحرآمیز در دولت آباد نمین و محله‌ی نیار اردبیل اجرا شد

نمایش جک و لوبیای سحرآمیز به کارگردانی علیرضا دهقانی و با بازیگری و عروسک گردانی ماندانا عبقری، صدف صمدی، خان‌آقا احمدی و محمدرضا لطفی داستان کلاسیک با همین مضمون را به روایتی جدید، جذاب برای مخاطبان خود نقل می کند.

خاطر نشان می شود این تماشاخانه در ادامه سفر خود، روز شنبه ۲۳ مهرماه در شهرهای انگوت و گرمی، یکشنبه ۲۴ مهرماه در شهرهای بیله‌سوار و جعفرآباد و دوشنبه ۲۵مهرماه در شهرهای پارس‌اباد و اصلاندوز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =