تماشاخانه‌های سیار کانون لحظه‌های به‌یادماندنی در استان اردبیل ثبت کرد

دومین گروه از ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» از روز ۲۲ تیر برنامه‌های خود را در استان اردبیل آغاز کرد و لحظه‌های شاد و به‌یادماندنی با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همراه با موسیقی و نمایش طنز در خاطره‌ها ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، دومین گروه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون»، از روز چهارشنبه ۲۲ تیر تا ۲۴ تیر ۱۴۰۱به مدت سه روز به اجرای برنامه‌های خود در استان اردبیل پرداخت.

این گروه روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۸ در محل وحدت اردبیل، پارک اسلام‌آباد و ساعت ۲۰:۳۰ در فاز ۳ شهرک کارشناسان و میدان شفا حضور یافته و با اجرای نمایش‌ جذاب «رینارد روباهه» لحظه‌های به‌یادماندنی ثبت کرد.

هم‌چنین خانواده‌ها به همراه فرزندانشان در دومین روز پنج‌شنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۷ در تفرجگاه بولاغلار شهرستان نیر و ساعت ۲۰:۳۰ همین روز در مجتمع گردشگری و تفریحی شورابیل اردبیل به استقبال این کاروان فرهنگی هنری رفتند و برنامه‌های جذاب آن را به تماشا نشستند.

در ادامه و در آخرین روز اجرا، جمعه ۲۴ تیر ساعت ۱۱ صبح شهر آبی‌بیگلو و در همین روز ساعت ۱۸ کمپ تفریحی جنگل فندقلوی نمین میزبان این تماشاخانه سیار شد که با حضور جمع کثیری از کودکان و نوجوانان، گردشگران و دوستداران طبیعت همراه بود و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همراه با موسیقی و نمایش طنز، تابستان گرم در این منطقه نمونه‌ی گردشگری را خاطره‌انگیز کرد.

شایان‌ذکر است، ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون» با همکاری و همراهی نهادهای مختلف در استان‌های کشور که دغدغه‌های مشترکی در حوزه تعلیم و تربیت دارند، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم، از ۱۵ تیر آغازشده و تا ۵ مرداد در استان‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =