پارک تخم مرغی ارومیه، میزبان چهارمین اجرای تماشاخانه سیار شد

چهارمین اجرای «رینارد روباهه» در آذربایجان‌غربی با حضورتماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک تخم مرغی ارومیه به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون استان در ابتدای این اجرا که با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود، حضور تماشاخانه سیار کانون در آذربایجان‌غربی را یکی از مصادیق توسعه عدالت فرهنگی از سوی ستاد کانون کشور در مناطق کم‌برخوردار عنوان کرد.

نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و در نکوهش دروغگویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نمایش درمی‌آید.

قرار است ۵ شهر در استان آذربایجان‌غربی از ۲۵ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۱ میزبان تماشاخانه سیار کانون با ۶ نوبت اجرای نمایش رینارد روباهه باشند .

بر همین اساس پس از پارک تخم مرغی ارومیه، از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ، پارک ساحلی آتا در شهرستان میاندوآب میزبان تماشاخانه سیار کانون می‌باشد.

تماشاخانه سیار کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، ایجاد عدالت فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط عمومی و انتقال آموزه‌های تربیتی به کودکان و نوجوانان، میهمان شهرستان‌های ارومیه، خوی، ماکو، میاندوآب و تکاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =