تماشاخانه سیار کانون، مهمان مردم میاندوآب شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای ما قبل آخر خود در آذربایجان‌غربی را در میاندوآب به روی صحنه برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، این اجرا به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله اجرای نمایش «رینارد روباهه»، شعرخوانی، اجرای مسابقه و قصه‌گویی در پارک ساحلی آتا با حضور خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برگزار شد.

نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و در نکوهش دروغگویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نمایش درمی‌آید.

قرار است ۵ شهر در استان آذربایجان‌غربی از ۲۵ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۱ میزبان تماشاخانه سیار کانون با ۶ نوبت اجرای نمایش رینارد روباهه باشند .

بر همین اساس پس از میاندوآب، از ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۲۷ تیر، پارک جنگلی شهرستان تکاب پذیرای تماشاخانه سیار کانون خواهد بود.

تماشاخانه سیار کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، ایجاد عدالت فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط عمومی و انتقال آموزه‌های تربیتی به کودکان و نوجوانان، میهمان شهرستان‌های ارومیه، خوی، ماکو، میاندوآب و تکاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =