بازی موبایلی «حروف‌چین» به‌روزرسانی شد

بازی موبایلی «حروف‌چین» محصول اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری به‌روزرسانی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «حروف‌چین» با طراحی مصطفی کیوانیان یک بازی موبایلی در بستر اندروید است که حافظه کاری و دایره لغات و اطلاعات عمومی و اشعاری که در حافظه دارید را به چالش می‌کشد.

این بازی در دسته بـازی‌های کلمات است و با گرافیکی ساده و جذاب شامل سه بخش حرفچین، شـرح‌چین و شعرچین است که با استفاده از شعر و ادبیات و متون کهن فارسی سعی دارد در قالب بازی و سرگرمی، در رقابتی جذاب کودکان و نوجوانان را با این گنجینه بی‌پایان آشنا کند.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به این موارد اشاره کرد: اجرای سه بازی متفاوت اما در کنار هم، گرافیک ساده، جذاب و زیبا، استفاده از شعر و ادبیات و متون کهن فارسی، بیش از ۷۵۰ مرحله جذاب و رقابتی، حجم پایین و نصب یک مرحله‌ای، چالش‌های متفاوت و رقابتی در حل مراحل بازی و سازگاری با تمامی دستگاه‌های اندروید.

این سبک بازی برای تعداد زیادی از افراد در سنین مختلف قابل اجرا و جذاب است و می‌تواند در حین بازی پیوندی بین نسل‌های مختلف برقرار کند.

بازی موبایلی «حروف‌چین» برای گروه سنی هفت سال به بالا از تولیدات اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در سایت کافه بازار قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =