موفقیت عضو مرکز فرهنگی سریش آباد در نخستین دوره جشنواره فیلمنامه‌نویسی «لاو» در مهاباد

برگزیدگان اول تا سوم بخش نهایی نخستین دوره جشنواره فیلمنامه‌نویسی «لاو» (جوان) در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، فیلمنامه «باد ما را خواهد برد» نوشته «وحید خدابنده‌لو» از اعضا مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سریش آباد  مقام دوم نخستین دوره جشنواره فیلمنامه نویسی «لاو» در مهاباد را کسب کرد.

بنا بر این گزارش، جابر قاسمعلی و محمدرضا گوهری از استادان و فیلمنامه‌نویسان نام‌آشنای سینمای ایران داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

در این مراسم اختتامیه این جشنواره که روز پنج شنبه برگزار شد، ابراهیم سعیدی دبیر جشنواره فیلمنامه‌نویسی «لاو» گفت: ما تأسیس و طراحی فعالیت‌های مؤسسه «لاوان فیلم مکریان» را بر این اساس، پایه‌گذاری کردیم که بتوانیم کمکی برای بهبودی وضعیت و همچنین توجه و گسترش فعالیت‌های سینمایی در منطقه داشته باشیم؛ بر همین اساس هم سعی کردیم تا از بیس فیلمنامه در سینما شروع کنیم، لذا در ابتدای راهمان با طراحی و اجرای اولین جشنواره فیلمنامه‌نویسی «لاو» شروع کرده و در این راه، سعی کردیم تا با یاری بخش خصوصی و نهادهای زیربط هنر سینما بتوانیم تعدادی از فیلمنامه‌نویسان خوب منطقه را شناسایی و یاری بکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =