همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با نیروی انتظامی استان

دیروز دوشنبه 10 تیرماه حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان با معاونت فرهنگی خانواده کارکنان و معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، با هدف ارتقای سطح آگاهی کودکان ونوجوانان فرزندان خانواده های کارکنان نیروی انتظامی استان کردستان و برگزاری برنامه‌های مشترک بین کانون پرورش فکری و تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کردستان جلسه ای برگزار شد.

حمید رضا گوهری در این جلسه در سخنانی گفت: با توجه به ضرورت همکاری‌های مشترک بین نهادها و سازمان‌ها در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان در برنامه های کانون مورد تاکید است.

گوهری در ادامه با قدردانی همکاری معاونتهای نیروی انتظامی استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار امیدواری کرد: حضور نیروهای پرتلاش نیروی انتظامی در مراکز کانون، سبب نزدیکی بیشتر کودکان و پلیس در جهت افزایش اعتماد اجتماعی و امنیت جامعه شود.

وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت مناسب فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری استان کردستان، از آمادگی کانون برای همکاری برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی ،هنری و ادبی در استان خبر داد.

این جلسه که با حضور سرپرست کانون استان کردستان، کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی کانون ، احمدوند معاونت فرهنگی خانواده کارکنان و دوستی معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان برگزار شد، مقرر شد در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری، کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی در کنار همدیگر و در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی، به اجرای برنامه بپردازند.

در پایان این جلسه از هنگامه الوند کارمند کانون استان کردستان منتخب بخش شعر پویش قدس نماد وحدت و مقاومت از طرف ریاست عقیدتی، سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =