کد خبر: 317018
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
بازدید 401
نشست دردانه ها در مرکز۵ برگزار شد

نشست صمیمانه " دُردانه " با موضوع تخصصی حجاب و عفاف روز چهارشنبه ۱۲ مرداد با حضور پژوهشگر فاطمه جعفری فر ویژه دختران نوجوان در مرکز ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در راستای پرورش حس دینی در بین نوجوانان نشست صمیمانه " دُردانه " با موضوع تخصصی حجاب و عفاف روز چهارشنبه ۱۲ مرداد با حضور پژوهشگر فاطمه جعفری فر و زهرا پاک دامن مشاور اموربانوان آموزش و پرورش ناحیه یک ویژه دختران نوجوان در مرکز ۵کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد.

جعفری فر نشست چند رسانه ای و ارائه پاورپوینت به بررسی تاریخ حجاب بانوان ایران و جهان قبل از ظهور اسلام و حتی قبل میلاد مسیح علیه السلام پرداخت، سپس به کاهش حجاب در دنیای مدرن امروز اشاره کردند و بررسی علل و مافیای پول و قدرت در کاهش پوشش زنان دردنیای غرب مدرن ،تصاویر و مستندات آمریکا و جریان استکبار جهانی در جریان کشف حجاب دختران نجیب ایران در دوران استعمار قرن اخیر تا ایام فعلی را بررسی کردند .

دربخش دوم که صورت کارگاهی برگزارشد، اعضا پرسش و پاسخ در زمینه حجاب پرسیدند و سپس در تریبون آزاد اعضا نظرات خود را بیان کردند.

در حاشیه برنامه نشست پرچم حرم حضرت ابوالفضل در بین اعضا آورده شد ودختران با گیره های روسری تقدیر شدند.

سپس اعضا برگه های صدف شکل را گرفته و در آن نظرات خود در مورد نشست صمیمانه  «دُردانه» را نوشتند و روی پانل از قبل طراحی شده نصب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =