کد خبر: 317236
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
بازدید 55
تکاپوی تابستانی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

در روزهای گرم تابستان حضور پرنشاط اعضا و اجرای برنامه‌های متنوع به مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین رونق بخشیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، تابستان امسال نیز مراکز فرهنگی و هنری با اجرای برنامه‌های متنوع در کنار مخاطبان خود هستند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین با دعوت از کارشناس شرکت نیروی برق استان یک نشست آموزشی برای اعضای نوجوان برگزار کرد.

تلاوت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران، نمایش کلیپ مدیریت مصرف انرژی، بیان مطالب توسط مهمان برنامه، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از شرکت نیروی برق استان قزوین به تمامی شرکت کنندگان و قدردانی از کارشناس مهمان از فعالیت‌های این برنامه بود.

به مناسبت سالگرد هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش مرکز فرهنگی و هنری الوند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه «سوگ یاران» را با حضور 130 عضو برگزار کرد.

این برنامه در دو بخش قصه‌گویی عاشورایی اعضا (در معرفی شخصیت حضرت رقیه(س) و امام حسین(ع) ) و اجرای نمایش توسط کودکان کار اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) فعالیت‌های متنوعی اجرا کرد.

معرفی وقایع و ایام محرم در قالب طرح دیواری،  نماهنگ و تصاویر، معرفی شخصیت امام حسین (ع) و یارانش، هم‌خوانی زیارت عاشورا و احادیث مرتبط با این ایام، تشکیل هیات حضرت علی اصغر توسط اعضای پسر و برگزاری مراسم سینه زنی و طبل زنی و نوحه خوانی در حیاط مرکز، معرفی شهر کربلا، معرفی کتاب‌های با موضوع امام حسین(ع)  در مرکز و برپایی نمایشگاه کتاب عاشورایی و آشنایی اعضا با آداب و رسوم و اعتقادات درباره نذری از جمله این فعالیت‌ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =