فراخوان ادبی‌مکاتبه‌ای «چیزی به من بگو» در کانون سمنان

فراخوان ادبی‌مکاتبه‌ای «چیزی به من بگو» از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان ویژه کودکان کار مرکز حمایتی و آموزشی هانی اجرا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از اجرای فراخوان «چیزی به من بگو» با همکاری مرکز حمایتی و آموزشی هانی این شهرستان ویژه کودکان کار، پیش از ظهر دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، خبر داد و گفت: این طرح ازجمله برنامه‌های کتاب کار سال جاری بوده که با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شناسایی و هدایت کودکان و نوجوانان مناطق آسیب‌پذیر و کشف و پرورش استعدادهای ادبی آن‌ها انجام شد.

وی افزود: ابتدا درخصوص فعالیت‌های مرکز آفرینش‌های مکاتبه‌ای کانون و چگونگی نوشتن نامه، ارسال و دریافت آن برای مخاطبان نونهال، نونگاه و نوجوان مؤسسه، مطالبی بیان شد و در ادامه، نسیبه یعقوبی مربی مرکز آفرینش‌ها به اجرای طرحی جذاب و خلاق پرداخت و از مخاطبان خواست تا با توجه به طرح اجرایی به خلق اثر بپردارند.

قربانی یادآور شد: پس از بررسی و داوری نهایی، از آثار برگزیده در هفته‌ی ملی کودک تجلیل می‌شود و صاحبان آثار برتر نیز عضو مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =