کانون چهارمحال و بختیاری در اندوه درگذشت همکار خود سوگوارشد

مدیر کل کانون استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت پرواز نابهنگام زنده یاد "بهزاد غلامی" کارمند صدیق و خدوم کانون استان ،پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در پی درگذشت بهزاد غلامی نیروی متعهد ، ساعی  و صبور مرکز هفشجان، حجت‌الله آسمند مدیر کل کانون استان با صدور پیامی این ضایعه جبران ناپذیر را به جامعه ی کانون تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است :

 بسمه تعالی
"انا لله و انا الیه راجعون"
انسان های خوب هم چون باران جاودانه و ماندگارند، در طول حیات پر برکت شان بی دریغ  و بی ریا می بارند و با رد پای نیک شان خاطره ای سبز و جاودانه از خود در ذهن هستی بر جای می گذارند.  زنده یاد "بهزاد غلامی" پرسنل ارزشمند این مجموعه در طول سالیان متمالی  با روحیه ای مسوولانه و تلاشی صادقانه به کودکان و نوجوانان خدمت کرد وبا سربلندی از ین کره ی خاکی به سمت افلاک پرکشید .
آنچه مسلم است ، روح بلند این همکار پرتلاش و فداکار، نزد خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و قرین رحمت واسعه ی الهی خواهد بود،چرا که عمر با برکت خویش را، صادقانه وقف کودکان و نوجوانان نمود.
اینجانب در نهایت تألم و تأسف، ضایعه وارده و فقدان آن عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان و عموم همکاران کانون استان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحوم مسألت می نمایم.
حجت‌الله آسمند
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =