کد خبر: 317600
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
بازدید 127
 جلسه شورای فرهنگی کانون قم برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی کانون استان قم با هدف سیاست‌گذاری استانی و بررسی شیوه‌نامه بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار شد.

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، جلسه شورای فرهنگی کانون استان قم در روز شنبه۵ شهریور ۱۴۰۱ با حضورمحمد غفاری سرپرست کانون و کارشناسان ستاد و مسئولین مراکز با هدف سیاست‌گذاری استانی و بررسی شیوه‌نامه بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه محمد غفاری سرپرست کانون ضمن تبریک هفته دولت و روزکارمند تاکید کرد ؛ توجه ویژه مراکز حضور مؤثر در فراخوان‌های استانی و کشوری و توجه عمیق به استقلال مراکز دانست.

وی بیان کرد ؛ بیست وچهارمین جشنوراه بین المللی قصه گویی در اولویت برنامه های پیش رو استان است و تشویق مخاطبین و توجه به تولید قصه‌ها با نظارت کمی و کیفی را بااهمیت برشمرد. 

غفاری افزود؛ در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش علاوه بر اعضای شورای معاونان و مدیران کل حوزه ستادی وزارت، مدیران و روساء آموزش‌وپرورش،  مدیرکل‌های استانی سازمان نوسازی مدارس،  مدیران مجموعه دانشگاه فرهنگیان، مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و... در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد در محل اجلاس سران حضور داشتند .این اتفاق و همراهی دستگاه ها برای پیشبرد اهداف همسو فرهنگی جامعه بسیار تاثیر گذار است.

در این جلسه مسئولین مراکز استان، گزارش عملکرد تابستان  و روند فعالیت های مراکز را توضیح دادند و همچنین برنامه های پیش بینی شده را مطرح کرد و بررسی پیشنهادها در دستور کار قرارگرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =