مشاور استاندار آذربایجان‌غربی مهمان ویژه اعضای موفق کانون ارومیه

همزمان با هفته دولت، مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور ایثارگران با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تعدادی از اعضای موفق کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نیساری در این دیدار ضمن تبریک هفته‌ی دولت، شهیدان رجایی و باهنر را مصداق بارز خادمان به خلق خدا عنوان کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر که بهترین دوران زندگی خود را در زیر شکنجه‌های رژیم پهلوی سپری کردند در دوران تصدی مسئولیت‌های خطیر کشور نیز لحظه‌ای از یاد خدا و خدمت به مردم غافل نشدند و اجر کارهایشان را با شهادت گرفتند.

مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه سابقه عضویت در مرکز شماره یک کانون ارومیه را نیز در دوران کودکی داشته است، کانون را محل رشد افکار، پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی ذکر کرد و افزود: کانون برای شما کودکان و نوجوانان می‌تواند یک نردبان ترقی باشد و مسیر شما را برای نیل به آینده‌ای روشن ترسیم کند.

حجت‌الاسلام نیساری با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «امید من به شما دبستانی‌هاست» کانون را یاریگر نسل کودک و نوجوان در برداشتن قدم‌های بزرگ برای اعتلای اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر شمرد.

مشاور استاندار در ادامه به ذکر خاطراتی از دوران کودکی و حضور در کانون و همچنین به بیان خاطره از حضور شهید محمدجواد باهنر در مسجد اعظم ارومیه در سال ۵۸ پرداخت.

اهدای کتاب به اعضای موفق کانون در این مراسم، پایان‌بخش این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =