یک روز با اعضا کتابخانه پستی نیشابور در روستای بوژمهران

مربی کتابخانه پستی نیشابور با حضور در روستای بوژمهران، به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای اعضا کتابخانه از این روستا پرداخت.

به گزارش روابط عمومی استان، کتابخانه پستی نیشابور با حضور در روستای بوژمهران شادی را برایشان به ارمغان برد.

زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور با بیان این مطلب گفت: برای نخستین بار و  به همت سید علی حسینی مدیر آموزشگاه شهید محمد رضا بوژمهرانی و با حضور بیش از ۵۰ عضو کتابخانه، برنامه های مختلف فرهنگی و ادبی برای اعضا برگزار شد. در این دیدار صمیمانه اعضا ضمن آشنایی بیشتر با اهداف و فعالیتهای کتابخانه که توسط مربی تبیین شد، در کارگاههای قصه گویی، نمایش فیلم، کاردستی و نوشتن خلاق شرکت کردند.

اکبرآبادی اظهار داشت: همچنین در این نشست، بخش های مختلف بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون  و شرایط شرکت اعضا در این رویداد برای بچه ها توضیح داده شد و ضمن تشویق ایشان برای ثبت نام و ارایه اثر، از آنها دعوت شد تا با ضبط  قصه های پدربزگها و مادربزرگ هایشان، به ثبت و ماندگاری فرهنگ شفاهی منطقه بپردازند.

اکبرآبادی افزود: بچه های این روستا در برنامه ها و مسابقات مختلفی که از طرف کتابخانه پستی برای آنها ارسال می شود به شکل فعال و گسترده شرکت می کنند که می توان به خلاصه نویسی مرتب کتابها، شرکت در مهرواره عاروس و مسابقه کاردستی تابستان دهکده ما اشاره کرد و به منظور تشویق بیشتر اعضا در پایان این بازدید از بچه های فعال و کتابخوان با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =