بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از موکب کانون در مرز تمرچین

استاندار آذربایجان‌غربی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و فرماندار پیرانشهر از موکب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مستقر در مسیر زائران اربعین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در این بازدید، از نزدیک در جریان نحوه‌ی اجرای فعالیت‌ها و توزیع بسته‌های فرهنگی کانون در بین زائران اربعین قرار گرفت.

گفتنی است، در این موکب که از ۱۸ شهریور فعالیت خود را آغاز کرده است، دلنوشته‌های اعضای کانون به امام حسین علیه السلام، فراخوان عکاسی اربعین و مهرهای سفالی مزین به نام حضرت اباعبدالله علیه السلام در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد.

همچنین اهدای دست‌سازه‌های اعضا، دفترهای مزین به تصویر شهدا، توزیع بسته‌های شکلات به زائران، تهیه سربند توسط کودکان و معرفی و بلندخوانی کتاب از دیگر برنامه‌های موکب فرهنگی کانون در طول مدت برپایی این موکب در شهرستان پیرانشهر است.  

زائرسرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیرانشهر نیز از روز ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ برای پذیرایی از کارکنان کانون سراسر کشور که قصد حضور در زیارت اربعین را از طریق مبادی مرز تمرچین دارند راه‌اندازی شده است.

بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از موکب کانون در مرز تمرچین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =