مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی اردبیل آغاز شد

مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با رقابت ۳۰ قصه‌گو در سه بخش نوجوانان، بزرگ‌سالان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، روز یکشنبه ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۱ در سالن آمفی‌تئاتر استاد جعفر ابراهیمی (شاهد) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان در مراسم آغاز مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: با انتشار فراخوان قصه‌گویی در مردادماه امسال و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، درنهایت ۲۰۰ قصه در مرحله پایش مورد ارزیابی قرار گرفت و از این میان ۳۰ اثر در سه بخش بزرگ‌سالان، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوجوانان به مرحله استانی جشنواره راه یافت.

ملیحه ملک‌زاده فرد بابیان اینکه آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل ۳۵ درصد رشد یافته است، اظهار داشت: در این دوره از جشنواره شاهد ارتقا کیفیت قصه‌گویی هستیم و نوجوانان عضو مراکز استقبال چشمگیری از جشنواره کردند.

وی افزود: قصه‌گویی یکی از فعالیت‌های شناسنامه‌دار کانون است که با انتقال مفاهیم تربیتی و صفات نیک تاثیر بسزایی در پرورش شخصیت کودکان جامعه دارد.

خاطرنشان می‌شود نخستین روز جشنواره با اجرای قصه‌ای از داستان رزم رستم و سهراب، توسط آنیتا آقازاده عضومرکزشماره‌ی یک کانون اردبیل، شروع و در ادامه، ۱۷ قصه‌گو در دو نوبت صبح و عصر، قصه‌های خود را برای مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها ارایه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =