دورهمی قصه‌گویان در مراکز کانون خلخال و کوثر برگزار شد

دورهمی قصه‌گویان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال و کوثر با حضور اعضا و مربیان شرکت‌کننده در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زهرا محیطی، مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان خلخال با اشاره به برگزاری مرحله‌ی استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مهرماه سال ۱۴۰۱، از برگزاری دورهمی قصه‌گویان با حضور اعضا و مربیان شرکت‌کننده در این جشنواره در روز دوشنبه هفتم شهریورماه سال جاری خبر داد.

محیطی هدف از این برنامه را ایجاد آمادگی بیشتر اعضا و مربیان جهت شرکت در جشنواره عنوان کرده و گفت: در این برنامه، قصه‌گویان به معرفی و خوانش قصه‌های خود پرداختند و پس‌ازآن ضمن نقد و بررسی قصه‌ها، در خصوص نحوه‌ی اجرای آن‌ها، هم‌اندیشی شد.

این مسوول مرکز بابیان اینکه قصه‌گویان کانون خلخال، در بخش‌های ملی، نودثانیه‌ای، پادکست و جستارنویسی ثبت‌نام نموده‌اند، تصریح کرد: برگزاری دورهمی قصه‌گویان برای تمرین و اجرای قصه‌ها جهت کسب آمادگی لازم تا زمان آغاز این جشنواره، ادامه خواهد داشت.

 اکرم راضی مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون کوثر هم با اعلام خبر برگزاری دورهمی قصه‌گویان در این مرکز گفت: قصه‌های «دم‌دراز و ننه کلاغه» و «شش مرد» برای شرکت در مرحله انتخابی استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، موردنقد و بررسی قرار گرفت.

دورهمی قصه‌گویان در مراکز کانون خلخال و کوثر برگزار شد

وی حضور اعضای نوجوان مرکز در بخش ملی بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی را پررنگ توصیف کرده و عنوان داشت: در این جشنواره ۱۵ عضو نوجوان بالای ۱۲ سال مرکز با قصه‌های جذاب شرکت کرده و در بخش‌های قصه نودثانیه‌ای، پادکست و قصه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هم آثاری به جشنواره ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =