کد خبر: 318565
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
بازدید 208
نشست شورای برنامه‌ریزی هفته ملی و روز جهانی کودک برگزار شد

نشست شورای برنامه‌ریزی هفته ملی و روز جهانی کودک با دعوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از نمایندگان سازمان‌های کودک‌محور برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از اداره‌کل آموزش و پرورش، سازمان هلال احمر، صدا و سیما، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ... استان دعوت کرد تا در نشستی برای هفته ملی کودک که ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است، برنامه‌ریزی و هم‌فکری داشته باشند.

بنابر این خبر، نجمه‌خاتون خداترس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدف از این نشست را بررسی و اطلاع از برنامه‌های ارگان‌های مختلف برای این هفته و جلوگیری از موازی‌کاری و ایجاد مشکلات و هم‌افزایی و بالابردن توان و ظرفیت جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر برنامههای این هفته و خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان استان عنوان کرد.
همچنین وی یادآور شد: شعار امسال هفته ملی و روز جهانی کودک چون سال گذشته «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است که امیدواریم با مطالعه، مشارکت و برنامه‌ریزی‌های دقیق، علمی و هوشمندانه ارگان‌های حوزه کودک و نوجوان بسترهای بهتری فراهم شود تا همه کودکان و نوجوانان و سرمایه‌های عظیم کشور بهترین بهره‌مندی را از این دوران زندگی خود داشته باشند.

خداترس افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی این حوزه هرساله با برنامه‌ریزی مناسب و تخصصی در خدمت کودکان و نوجوانان می‌باشد. اما هفته ملی کودک یادآوری می‌کند که باید بیش از پیش به نیازهای کودکان و نوجوانان اهمیت داده شود و به صورت ویژه‌تری به مقوله کودک و کودکی پرداخت.
این در حالی است که، فاطمه قاسم‌پور تهیه‌کننده برنامه کودک رادیو کرمان، سارا کارگر جهرمی مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری، فرانگیز پوریوسفی نماینده هلال ‌احمر، طاهره زحمتکش علی‌آبادی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ویژه‌برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک سازمان خود را تشریح کردند.

بر همین اساس، در این نشست با پیشنهاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری ویژه‌برنامه «پیک امید» و همکاری آموزش و پرورش، شهرداری و هلال‌احمر در یکی از مدارس کم‌برخوردار حاشیه شهر کرمان تصمیماتی گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =