چهارمحال و بختیاری میزبان مدیرعامل کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سفری به استان چهارمحال و بختیاری از چندین مرکز کانون این استان بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این سفر که روز ۱۴ مهر ۱۴۰۱ انجام شد از مراکز کانون در شهرهای بروجن، فرادنبه، فرخ‌شهر و شهرکرد دیدن کرد و با مربیان این مراکز به گفت‌وگو پرداخت.

وی در این بازدیدها بر اهمیت دوران کودکی و توجه به رشد و تقویت مراکز کانون و مربیان آن و لزوم انجام برنامه‌ریزی‌های کلان فرهنگی در حوزه‌ی کودک و  نوجوان تاکید کرد.

چهارمحال و بختیاری میزبان مدیرعامل کانون شد

مربیان کانون نیز در این گفت‌وگوها به طرح مسایل کاری و شغلی خود پرداختند و این موضوع‌ها را از نزدیک با مدیرعامل مطرح کردند.

علامتی در شهرکرد از نمایشگاه فعالیت‌های علمی اعضای کانون بازدید کرد و اجرای سرود و شاهنامه‌خوانی یک عضو کانون از برنامه‌های این مراسم بود.

یک دختر عضو کانون هم دل‌نوشته‌ای را قرائت کرد و به طرح برخی سوال‌ها و بیان خواسته‌های اعضای کانون و برخی مربیان نیز به طرح سوال‌های خود از مدیرعامل پرداختند.

علامتی همچنین در شهر بروجن در آیین آغاز به کار ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک مرکز کانون شرکت و از  نمایشگاه آثار اعضا دیدن کرد.

مدیرعامل کانون همچنین مهمان جشن قصه‌گویی «قصه‌گویان کوچک و مخاطبان بزرگ» کانون مرکز بروجن بود.

در این برنامه اعضای قصه‌گوی مرکز برای والدین‌شان قصه‌گویی می‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =