نمایش پویانمایی‌های جدید و خاطره‌انگیز کانون در غرفه معاونت تولید

پویانمایی‌های جدید در کنار آثار خاطره‌انگیز تولید شده از سوی امور سینمایی کانون پرورش فکری همزمان با هفته ملی کودک در غرفه معاونت تولید نمایشگاه هفته ملی کودک نمایش داده می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پویانمایی‌ها از آثار موفق تولید شده از سوی کانون پرورش فکری است که تعدادی از آنها تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی شدند.

از این میان نمایش هفت پویانمایی‌ جدید کانون شامل «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی، «سه بعدی (VR) زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان، «زمین بازی» به کارگردانی سمانه اسدی، «گیلگمش» به کارگردانی حسین مرادی‌زاده، «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیر مهران به ترتیب در روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر نمایش داده می‌شود.

همچنین در همین روزها ۱۰ پویانمایی قدیمی و خاطره‌انگیز کانون به ترتیب در غرفه معاونت تولید با استفاده از دستگاه آپارات نمایش داده خواهد شد. این آثار عبارتند از: «همبازی» (کار گروهی)، «پرواز» به کارگردانی فرخنده ترابی، «لی‌لی لی‌لی حوضک» به کارگردانی وجیه‌الله فردمقدم، «بهادر» و «رستم و اسفندیار» به کارگردانی عبدالله علیمراد و علیرضا کاویان‌راد، «کاغذ و تا» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «بازگشت» و «کوزه‌گر» به کارگردانی وجیه‌الله فردمقدم و صفرعلی اصغرزاده، «اصحاب فیل» و «کشتی نوح» به کارگردانی صفرعلی اصغرزاده.

برنامه‌های هفته ملی کودک در تهران با برپایی یک آیین ویژه و نمایشگاهی از فعالیت‌های کانون و دیگر سازمان‌ها و برنامه‌های جذاب و متنوع برای کودکان از ۱۶ تا ۲۲ مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =