تماشاخانه‌های سیار کانون در هفته ملی کودک مهمان بچه‌ها می‌شود

دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری همزمان با هفته ملی کودک مهمان کودکان در برخی استان‌های کشور می‌شوند و تا پایان مهر ۱۴۰۱ به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه اول این تماشاخانه سیار روزهای ۱۳ و ۱۴ مهر به استقبال هفته ملی کودک در جمکران رفت و با اجرای برنامه از سوی گروه فرهنگی مسجد جمکران سفر خود را آغاز کرد.

این تماشاخانه در ادامه با برنامه‌های ویژه کانون روز ۱۶ مهر در تهران، ۱۷ تا ۲۱ مهر در کردستان، ۲۲ تا ۲۵ مهر در اردبیل و روزهای ۲۶ تا ۲۹ مهر در استان آذربایجان غربی حضور پیدا می‌کند.

در تهران تماشاخانه سیار کانون ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۶ مهر در شهرک گلریز، واقع در ابتدای اتوبان خلیج فارس، میدان گلریز حضور پیدا خواهد کرد.

همچنین گروه دوم تماشاخانه سیار به شهرهای سمنان (۱۴ تا ۱۷ مهر)، یزد (۱۸ تا ۲۱ مهر)، چهارمحال بختیاری (۲۲ تا ۲۵ مهر) و بوشهر (۲۶ تا ۲۹ مهر) سفر می‌کند.

این دو تماشاخانه سیار برنامه‌های متنوع روی صحنه مانند مسابقه و... را تدارک دیدند. همچنین در تماشاخانه اول نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی علیرضا دهقانی و در تماشاخانه دوم نمایش «ماجرای گله‌ی من» به کارگردانی امیرمحمد انصافی اجرا خواهد شد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در تهران با برپایی یک آیین ویژه و نمایشگاهی از فعالیت‌های کانون و دیگر سازمان‌ها و برنامه‌های جذاب و متنوع برای کودکان از ۱۶ تا ۲۲ مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و در سراسر کشور در مراکز کانون برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =