واگذاری زمین از سوی مسئولان استانی برای احداث دو مرکز جدید کانون در شهرکرد و بروجن

دو مرکز جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای شهرکرد و بروجن استان چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نشستی که عصر روز ۱۴ مهر ۱۴۰۱ در محل فرمانداری شهرستان بروجن با عنوان جلسه جمع‌بندی سفر علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور وی و حامد علامتی مدیرعامل کانون و غلامعلی حیدری استاندار چهار محال و بختیاری برگزار شد، مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن زمین‌های مناسبی در این دو شهر از سوی اداره کل راه و شهرسازی یا شهرداری به کانون واگذار و هزینه ساخت و راه‌اندازی، پنجاه درصد از محل اعتبارات استانی و پنجاه درصد از محل اعتبارات ملی کانون تامین شود.

در این جلسه که تعدادی  از  نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌های دولتی نیز حضور داشتند در مصوبه دیگری مقرر شد مبلغ دو میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی کانون جهت رفع نیازهای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار کانون استان قرار بگیرد.

نایب رییس مجلس و هیات همراه پس از این جلسه با همراهی مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری کانون شهر بروجن بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های این کتاب‌خانه کانون قرار گرفتند.

واگذاری زمین از سوی مسئولان استانی برای احداث دو مرکز جدید کانون در شهرکرد و بروجن

این بازدید با خیر مقدم‌گویی یکی از اعضای مرکز و شاهنامه‌خوانی عضو دیگر همراه شد و علی نیکزاد طی گفت‌وگو با مربیان کانون از نحوه فعالیت این مرکز و نحوه کار مربیان و ارتباط آن‌ها با اعضا مطلع شد.

بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز کانون بروجن در آستانه آغاز هفته ملی کودک صورت گرفت که قرار است روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور برگزار شود.

شهرکرد در حال حاضر دارای ۴ مرکز و بروجن دارای یک مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

واگذاری زمین از سوی مسئولان استانی برای احداث دو مرکز جدید کانون در شهرکرد و بروجن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =