بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تنها کتاب‌خانه کانون در بروجن

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری از تنها مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر بروجن بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این کتاب‌خانه کانون قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ابتدای این بازدید که حامد علامتی مدیرعامل کانون نیز حضور داشت، یکی از اعضای مرکز به وی و هیات همراه خیر مقدم گفت و یک عضو دیگر کانون نیز به شاهنامه‌خوانی پرداخت.

نیکزاد در ادامه با مربیان کانون گفت‌وگو کرد و با فعالیت‌های این مرکز و نحوه کار مربیان و ارتباط آن‌ها با اعضا آشنا شد و مربیان کانون برخی از مسایل و مشکلات کاری و شغلی خود را با نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

همچنین اهدای دو زمین از سوی اداره راه و شهرسازی یا شهرداری در شهرهای شهرکرد و بروجن برای احداث مراکز کانون نیز از مصوبات جلسه‌ای اداری بود که با حضور استاندار و مدیرعامل کانون و برخی مدیران کل استان، برای جمع‌بندی سفر نیکزاد به چهار محال و بختیاری در شهر بروجن برگزار شد.

بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تنها کتاب‌خانه کانون در بروجن

قرار است ۵۰ درصد هزینه احداث این مراکز از محل اعتبارات استانی و ۵۰ درصد از محل اعتبارات ملی کانون تامین شود.

بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از مرکز کانون بروجن در آستانه آغاز هفته ملی کودک صورت گرفت که قرار است روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =