اکران فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» در مراکز کانون در هفته ملی کودک

اکران و نقد و بررسی فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» با حضور بابک نبی‌زاده کارگردان اثر در طول هفته ملی کودک در مراکز کانون پرورش فکری استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم سینمایی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و تاکنون موفق به کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های مختلف از جمله سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «زیروپلاس» روسیه شده است.

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» در طول هفته ملی کودک هر روز ساعت ۱۵ در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان تهران نمایش داده می‌شود و در ادامه با حضور کارگردان و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این نمایش در مراکز کانون پرورش فکری به این شرح است:

۱۶ مهر مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ واقع در خیابان هلال‌احمر، خیابان عباسی، خیابان جعفری.

۱۷ مهر مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۵ واقع در خیابان قزوین، دو راهی قپان، خیابان عبید زاکانی.

۱۸ مهر مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ واقع در میدان ابوذر، ۲۰ متری ابوذر، خیابان شهید قفیلی.

۲۰ مهر مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۵ واقع در خیابان کمیل، سه راه قصرالدشت، پارک رضوان.

۲۱ مهر مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ واقع در نازی‌آباد، هزار دستگاه، خیابان چمن، پارک ۲۲ بهمن.

«اقیانوس پشت پنجره» اولین فیلم سینمایی بلند بابک نبی‌زاده از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است.

اکران فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» در مراکز کانون در هفته ملی کودک

قهرمان داستان «اقیانوس پشت پنجره» یک نوجوان باهوش روستایی به نام برهان است که برای معرفی جزیره و خانواده‌اش تصمیم جالبی می‌گیرد. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی و توریستی جزیره می‌برد و برای گردش‌گران‌ خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردش‌گران بیش‌تری به جزیره می‌آیند....

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =