بازدید وزیر آموزش و پرورش از مرکز سی‌سخت کانون

وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سی‌سخت بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بازدید که علی نیکزاد نایب رییس مجلس و حامد علامتی مدیرعامل کانون نیز حضور داشتند، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جریان فعالیت‌های این کتاب‌خانه کانون قرار گرفت.

نوری در ادامه ضمن تبریک هفته ملی کودک، با فعالیت‌های این مرکز و نحوه کار مربیان و ارتباط آن‌ها با اعضا آشنا شد و مربیان کانون برخی از مسایل و مشکلات کاری و شغلی خود را با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشتند.

نمایشگاهی از آثار اعضای مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت دایر شده بود که مورد استقبال وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید به هنرمند بودن خود در زمینه خوشنویسی اشاره کرد و جای خالی آثار خوشنویسی را در میان سایر آثار هنری مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این بازدید به اهمیت هنر اشاره کرد و افزود:  گفتمان دنیای امروز زبان هنر است که می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات این حوزه را کاهش دهد.

تجهیز سالن سینمای مرکز سی‌سخت و آسفالت خیابان اصلی منتهی به این مرکز فرهنگی هنری از مصوبات بازدید این هیئت از مسوولان کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

بازدید  وزیر آموزش و پرورش از مرکز کانون سی‌سخت در آستانه آغاز هفته ملی کودک صورت گرفت که قرار است روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور برگزار شود.

راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی دیشموک و تکمیل مرکز مادوان در کهگیلویه و بویراحمد  

کتابخانه سیار روستایی دیشموک و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی هنری مادوان در آستانه هفته ملی کودک از سوی هیئت مسولان کشوری در کهگیلویه و بویراحمد تصویب و به‌زودی احداث می‌شوند.

 سفر وزیر آموزش و پرورش مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن پروژه نیمه‌ساخت مرکز فرهنگی هنری مادوان با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این سفر که نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، استاندار، مدیران کل دستگاه‌های دولتی نیز حضور داشتند در مصوبه دیگری مقرر شد از محل اعتبارات استانی یک دستگاه خودروی مزدا برای راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی بخش دیشموک خریداری و در اختیار کانون پرورش فکری استان قرار گیرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۰ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =