تماشاخانه‌های سیار کانون مهمان بچه های کردستانی

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: "تماشاخانه سیار کانون" با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان کردستانی، در سراسر استان به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، حمیدرضا گوهری در سخنانی افزود: تماشاخانه سیار کانون از 17 الی 21 مرداد ماه در استان کردستان به اجرای برنامه پرداختند.

گوهری خاطر نشان ساخت: این تماشا خانه سیار یکشنبه 17 مهر ماه در دلبران و سریش آباد اجرای برنامه داشتند.

وی افزود: این تماشاخانه سیار  18مهر ماه دوشنبه در شهرستان موچش  حضور می یابد و به اجرای نمایش جک و لوبیای سحرآمیز را اجرا خواهند کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ادامه داد: 19 مهر ماه اجرای برنامه در سنندج و شویشه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

گوهری همچنین از اجرای نمایش تماشاخانه سیار کانون در تاریخ 20 مهرماه در سروآباد نیز خبر داد و گفت: در این برنامه سعی شده است که کودکان و نوجوانان مناطق محروم هم بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.

حمیدرضا گوهری گفت:کودکان و نوجوانان شهرستان های حسین آباد نیز می توانند در روز 21 مهرماه از این برنامه های فرهنگی و نمایش شادی که توسط تماشاخانه سیار کانون که به مناسبت هفته ملی کودک اجرا می شود استفاده کنند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت:  در این روزها نمایش شاد و موزیکال جک و لوبیای سحرآمیز،  نمایش فیلم و تئاتر و مسابقه حضوری برای کودکان در این تماشاخانه اجرا می شود.  

سرپرست کانون استان ازفود: این تماشاخانه سیار در مناطق کم برخوردار استان حضور یافت و برنامه‌های نمایش و دیگر برنامه های فرهنگی،هنری و ادبی اجرا شد.

لازم به ذکر است، تماشاخانه سیار با نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی علیرضا دهقانی را با تکنیک عروسکی به روی صحنه برد. این نمایش از تولیدات قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دو زبان فارسی و انگلیسی تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =