آغازین روز مرحله استانی جشنواره ی قصه گویی با رقابت ۱۴ قصه گو در شهرکرد

همزمان با افتتاح مرحله استانی جشنواره ی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری ۱۴ قصه گو در بخش ملی قصه هایشان را روایت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: مرحله ی استانی جشنواره ی قصه گویی همزمان با هفته ی ملی کودک از ۱۶ مهرماه با به روی صحنه رفتن ۱۴ قصه گو به صورت حضوری فعالیت خود را شروع کرد.

در اولین روز این رویداد کودکان، نوجوانان، پدران، مادران، مادربزرگها، پدر بزرگها و مربیان مراکز فرهنگی هنری شهرکیان، شماره یک شهرکرد،  فرخشهر و قصه گویان آزاد به روایت قصه های خود پرداختند.

گفتنی است: سپیده ابراهیمی با روایت قصه شاد ترین روز زندگی به زبان اشاره تنها قصه گوی شرکت کننده در بخش زبان اشاره برای ناشنوایان بود که در اولین روز این مسابقات به اجرای قصه پرداخت.  

رقابت مرحله ی استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ الی ۲۱ مهر ماه با حضور ۲۱۲ نفر از شرکت کنندگان بخش ملی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۸ صبح الی ۵ عصر آغاز شده است و حضور عموم علاقه مندان در این جشنواره بلامانع است.

 تعداد کل شرکت کنندگان در این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری ۲۹۸ نفر می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =