قصه‌گویان جشنواره بین‌المللی، قصه‌ها را به مدارس ارومیه بردند

دانش آموزان دو مدرسه در ارومیه به شنیدن قصه‌های قصه‌گویان مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، همزمان با برگزاری مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ارومیه، قصه‌ی «درخت کهنسال» و «خوراکی‌های عجیب» توسط چیمن حیدری و پریا شیخ‌محمدی دو قصه‌گوی مهابادی حاضر در جشنواره به دانش‌آموزان مدارس چهارده معصوم و سبز ارومیه روایت شدند.

مرحله استانی جشنواره طی امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در سه گروه سنی نوجوانان، بزرگسالان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و با حضور ۲۳ قصه‌گوی بخش رقابتی و ۵ قصه‌گوی بخش آئینی سنتی در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.      

گفتنی است، در پایان مرحله استانی ۱۳ قصه‌گو از آذربایجان‌غربی به مرحله منطقه‌ای صعود می‌کنند که برگزیدگان اول تا سوم نوجوانان، برگزیدگان اول تا سوم بزرگسالان و نفر اول پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و همچنین در بخش آئینی سنتی، برگزیدگان اول تا سوم نوجوانان و برگزیدگان اول تا سوم بزرگسالان راهی مرحله منطقه‌ای می‌شوند.

آئین اختتامیه و معرفی راه‌یافتگان به بخش منطقه‌ای از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح فردا دوشنبه ۱۸ مهر برگزار می‌شود.       

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

قصه‌گویان جشنواره بین‌المللی قصه‌ها را به مدارس ارومیه بردند

قصه‌گویان جشنواره بین‌المللی قصه‌ها را به مدارس ارومیه بردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =