نشست کتابخانه مرجع کانون با موضوع «بیداری آوایی و آموزش الفبا»

هشتادوهفتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری در مهر ۱۴۰۱ همزمان با هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با موضوع «بیداری آوایی و آموزش الفبا» روز سه‌شنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

آموزش الفبا بحثی است که ممکن است در نظر بعضی‌ فقط منوط به دوران ورود به مدرسه باشد. اما بیداری آوایی و آماده کردن خردسالان برای خوب شنیدن و خوب گوش کردن، پیش از مدرسه اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، دانش‌آموزان پایه اول بر اساس یک نظریه آموزشی به سرعت ۳۲ حرف را یاد می‌گیرند.

هماهنگی و جدی گرفتن آموزش خردسالان می‌تواند در سال‌های بعد به آنها کمک کند. همچنین نقش کتاب‌های داستان و شعر در این زمینه غیر قابل انکار است.

هشتادوهفتمین نشست کتابخانه مرجع با حضور مریم السادات یحیی‌زاده‌واقفی دکترای مدیریت آموزشی و پژوهشگر و نسیم یوسفی نویسنده، پژوهشگر و مروج کتاب‌خوانی به این موضوع می‌پردازد.

این برنامه همزمان به صورت حضوری و آنلاین در فضای اسکای روم https://live.kpf.ir/ قابل پیگیری است.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در محل کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری واقع در خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع شهید ملک شامران حضور پیدا کنند و یا از طریق فضای مجازی در اسکای روم به نشانی  با گزینه مهمان وارد شوند.

نشست کتابخانه مرجع کانون با موضوع «بیداری آوایی و آموزش الفبا»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =