بازدید  فرماندار شهرستان درگز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

محمد کرمی فرماندار شهرستان درگز به همراه تعدادی از مسئولین ادارات ضمن بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان در جشن هفته ملی کودک حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محمد کرمی فرماندار شهرستان درگز به همراه تعدادی از مسئولین ادارات از اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کردند. مهندس کرمی با تبریک فرا رسیدن هفته کودک اظهار کرد: هفته ملی کودک فرصتی برای توجه به این قشر آینده‌ساز و همچنین همراه کردن بیشتر خانواده‌ها، جامعه و مربیان با فرایندهای تربیت کودکان است.

بازدید  فرماندار شهرستان درگز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

وی افزود: دوران کودکی یکی از حساس‌ترین دوران زندگی انسان‌ها است که در صورت قرار گرفتن در یک فرآیند صحیح تعلیم و تربیت می‌تواند پایه‌های آینده متعالی کشور را محکم کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مرجع رسمی در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان باید تمام تلاش خود را برای تعالی و تربیت نسل کودک در این سرزمین انجام دهد.

کرمی بیان کرد: تأمین برنامه‌های متنوع آموزشی و سرگرم‌کننده برای کودکان درگزی در هفته‌ی ملی کودک یکی از رسالت‌های مهم کانون است که قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین ابزارهای جذاب در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی کانون برای انتقال مفاهیم تربیتی است.

در حاشیه بازدید مراسم جشن هفته ملی کودک با حضور بیش از  ۸۰ نفر از دانش آموزان با ویژه برنامه هایی همچون قصه گویی، شعرخوانی، نمایش فیلم و مسابقه و سرگرمی برگزار شد. در این برنامه کارشناس محترم هلال احمر برای دانش آموزان مطالبی را در مورد زلزله و بلایای طبیعی عنوان کردند در پایان بعد از پذیرایی هدایایی به دانش آموزان اهدا شد.

بازدید  فرماندار شهرستان درگز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید  فرماندار شهرستان درگز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =