نمایش ۳۰ پوستر از فیلم‌های موفق کانون در عرصه‌های بین‌المللی

همزمان با هفته ملی کودک نمایشگاهی از ۳۰ پوستر فیلم‌های موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه از روز ۱۶ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱ برگزار و برای نخستین بار پوستر انگلیسی فیلم‌های موفق کانون پروش فکری در عرصه‌های بین‌المللی به نمایش گذاشته شد.

نمایش ۳۰ پوستر از فیلم‌های موفق کانون در عرصه‌های بین‌المللی

فیلم‌های حاضر در این نمایشگاه به ترتیب سال تولید عبارتند از:

سال ۱۳۸۹: «صفر» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی.

سال ۱۳۹۰: «روباهی که به دنبال صدا رفت» به کارگردانی فاطمه گودرزی.

سال ۱۳۹۳: «دزد درخت‌ها» به کارگردانی راشین خیریه، «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و «مو مو» به کارگردانی هادی طبیب و رسول تخت‌زرین.

سال ۱۳۹۴: «ماه من ماه ما» به کارگردانی محمد ناصری و «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی.

سال ۱۳۹۷: «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان و «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور.

سال ۱۳۹۸: «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس، «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی، «سگی که مرض داشت» به کارگردانی پروین تجوید و «باد دوچرخه سوار» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی.

سال ۱۳۹۹: «بادهای پائیزی، بادهای بهاری» و «دو پرنده» به کارگردانی صادق جوادی، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و «اقیانوس پشت پنجره» کارگردانی بابک نبی‌زاده.

سال۱۴۰۰: «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی، «بیماری دلسوزی» به کارگردانی مارال علیزاده، «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «گیلگمش» به کارگردانی حسین مرادی‌زاده، «آسمان دوست‌داشتنی» به کارگردانی امیر مهران و «زمین بازی» به کارگردانی سمانه اسدی.

نمایش ۳۰ پوستر از فیلم‌های موفق کانون در عرصه‌های بین‌المللی

این نمایشگاه در چهارمین روز از هفته ملی کودک به کار خود پایان داد.

نمایش ۳۰ پوستر از فیلم‌های موفق کانون در عرصه‌های بین‌المللی

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =