نشست مجازی مربیان اقدام‌پژوه کانون قم و سمنان

نشست آموزشی اقدام‌پژوهی با دعوت از نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، ویژه مربیان اقدام‌پژوه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های قم و سمنان به‌صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری نشست آموزشی اقدام‌پژوهی به‌منظور افزایش دانش و بینش علمی مسئولان و مربیان استان‌های قم و سمنان با دعوت از مهناز عرب نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، ظهر دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در قالب ویدئوکنفرانس، خبر داد و گفت: در این نشست دو ساعته، مربیان با اهداف پژوهش در عمل و مراحل اقدام‌پژوهی آشنا شدند.

دامغانیان اظهار داشت: عرب، مهم‌ترین بخش اقدام‌پژوهی را انتخابِ درستِ عنوانِ تحقیق برشمرد و بر کوتاه، واضح و کامل‌بودن آن تأکید کرد.

مهمان نشست اقدام‌پژوهی در بخش دیگری از سخنانش به تعریف پیشینه، توصیف وضعیت موجود، شواهد یک، شواهد دو و هم‌چنین مراحل گزارش‌نویسی پرداخت.

عرب در پایان این نشست آموزشی از مربیان اقدام‌پژوه خواست تا گزارش فعالیت تحقیقی خود را در قالب یک فیلم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای ارائه دهند و ضمن طراحی یک موضوع به بیان مسئله و توصیف وضعیت آن پرداخته و با ارائه‌ی چند راهکار و راه حل، شش سؤال برای پرسشنامه بنویسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =