قصه‌گویان برتر استان آذربایجان شرقی معرفی شدند

با برگزاری آئین اختتامیه مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، قصه‌گویان برتر آذربایجان شرقی برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با معرفی برگزیدگان و قصه‌گویان برتر استان چهارشنبه ۲۰ مهر ماه در تبریز به کار خود پایان داد.

در این رقابت ۳۵ قصه‌گوی راه یافته به بخش استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی دو روز در تبریز به رقابت پرداختند که در نهایت با نظر هئیت داوران جشنواره برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله منطقه‌ای معرفی شدند.

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مراسم اختتامیه این جشنواره قصه‌گویی را از ارکان فعالیت‌های کانون برشمرد و حضور سه نسل مختلف از بین پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، بزرگسالان و نوجوانان در کنار هم در این جشنواره نشان از موفقیت جشنواره در نیل به اهداف خود برشمرد.

در این مراسم که دکتر اشتری مدیر کل سازمان محیط زیست استان نیز حضور داشت پس از قرائت بیانیه هئیت داوران برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آبان ماه سال جاری و مرحله نهایی این جشنواره همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

اسامی برگزیدگان جشنواره را اینجا مشاهده نمایید.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =