کودکان، از برنامه‌های «هفته ملی کودک» بازدید کنند

هادی خورشاهیان با حضور در برنامه‌های رویداد «هفته ملی کودک» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، بر لزوم حضور کودکان و نوجوانان در این رویداد فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسنده کتاب« پلاک ۶۱»گفت: با توجه به این که زندگی بچه‌ها مثل چند دهه قبل نیست تا آنان بتوانند در محیط حیاط یا کوچه، روز خوش زندگی را، تجربه کنند؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته «ملی کودک»، این شرایط  را مهیا کرده و از این منظر کار سازمان قابل تقدیر است.

 این نویسنده و شاعر با تاکید بر این‌که این اقدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تامین‌کننده رنگ خوش زندگی برای همه خواهد بود، تصریح کرد: بچه‌ها به این غذاها و موقعیت‌ها نیازمندند تا بتوانند در فضایی آرام نقاشی بکشند؛ تئاتر ببینند؛ در کلاس زبان ثبت‌نام کنند و با خالقان آثارادبی خود، دیدار داشته باشند و همه این‌ها زمینه‌ای برای کسب تجربه‌هایی است که در محیط‌هایی مثل محله و خانه اتفاق نمی‌افتد.

کودکان، از برنامه‌های «هفته ملی کودک» بازدید کنند

هادی خورشاهیان  که تاکنون حدود بیش از هشتاد جلد کتاب در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان، شعر، ادبیات داستانی، ترجمه، نقد ادبی، نمایشنامه و فیلمنامه منتشر کرده است در نخستین روز نمایشگاه نیز میهمان رویداد هفته «ملی کودک» در برنامه دیدار با نویسندگان بود.

نمایشگاه هفته ملی کودک که قرار بود تا روز ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران ادامه پیدا کند به مدت دو روز تمدید شد و تا روز ۲۴ مهر پذیرای علاقه‌مندان از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =