فعالیت تماشاخانه سیار کانون در استان اردبیل پایان یافت

تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته‌ی ملی کودک از ۲۲ لغایت ۲۵ مهرماه، با حضور در شش شهر استان اردبیل، لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان با اشاره به دومین سفر تماشاخانه‌ی سیار کانون به استان اردبیل طی سال جاری، گفت: با توجه به تجربه موفق اجرای برنامه توسط تماشاخانه سیار کانون در تابستان امسال و بازتاب خوب این برنامه، درخواست اجرای مجدد این رویداد فرهنگی با تاکید جناب آقای عاملی، استاندار محترم و فرهنگ دوست استان، توسط مسوولان ارشد کانون پرورش فکری مورد موافقت قرار گرفت.

سرپرست اداره کل کانون استان تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، دور دوم سفرتماشاخانه‌ی سیار کانون به مناسبت هفته‌ی ملی کودک از ۲۲ مهرماه آغاز و با اجرای شش برنامه، روز دوشنبه ۲۵ مهرماه به کار خود پایان داد.

فعالیت تماشاخانه سیار کانون در استان اردبیل پایان یافت

ملک‌زاده فرد هدف از اجرای این برنامه را تلاش برای تحقق عدالت فرهنگی در نقاط مختلف استان به خصوص مناطق مرزی، عنوان کرده و افزود: با هماهنگی وهمکاری‎‌های دلسوزانه‌ی مقامات مسوول در استان و شهرستان‌های اردبیل، نمین، انگوت، گرمی، پارس‌آباد و اصلاندوز، علی رغم کاهش دمای هوا و گاها مه آلود پاییزی، شاهد استقبال پرشوراهالی استان از برنامه‌های این کاروان فرهنگی بودیم.

وی ادامه داد: طی مدت چهار روز استقرار هنرمندان کانون در استان، نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی علیرضا دهقانی و با بازیگری و عروسک گردانی ماندانا عبقری، صدف صمدی، خان‌آقا احمدی و محمدرضا لطفی داستانی کلاسیک به همین نام را به روایتی جدید و جذاب و با مضامینی همچون نوع دوستی، ایثار، همدلی و همکاری به صورت شاد و موزیکال برای مخاطبان خود اجرا کردند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این و در اولین سفر تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون»، نمایش‌ «رینارد روباهه» و دیگر برنامه‌های شاد فرهنگی،  از روز چهارشنبه ۲۲ تیر تا ۲۴ تیر ۱۴۰۱ به مدت سه روز در شهرهای اردبیل، نیر، نمین و آبی بیگلو اجرا شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =