«سمپاش» جایزه بهترین کارگردانی پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران را دریافت کرد

فرنوش عابدی کارگردان «سمپاش» برگ زرین سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برای بهترین کارگردانی پویانمایی در بخش مسابقه سینمای ایران به دست آورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم پایانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شامگاه دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار و برگزیدگان این رویداد معرفی شدند.

برهمین اساس پویانمایی «سمپاش» از تولیدات موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های بین‌المللی شده است در بخش مسابقه سینمای ایران این جشنواره موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی شد و برگ زرین فیلم‌های پویانمایی را دریافت کرد.

«سمپاش» جایزه بهترین کارگردانی پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران را دریافت کرد

پویانمایی ۹ دقیقه‌ای «سمپاش» ساخته فرنوش عابدی در سال ۱۴۰۰ در کانون پرورش فکری تهیه شده است. این پویانمایی با تکنیک سه بعدی (3D)  مناسب گروه سنی هفت سال به بالاست.

شایان ذکر است «سمپاش» تنها انیمیشن ایرانی بود که در بخش مسابقه بین‌الملل این جشنواره نیز حضور داشت و تنها اثر ایرانی بود که از بین پنج فیلم راه‌یافته به بخش مسابقه بین‌الملل، نامزد دریافت جایزه شد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ (۱۹تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲) برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =