کد خبر: 319841
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
بازدید 143
حضور کانون پرورش فکری لرستان در گرامی داشت روز 13 آبان

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان لرستان همزمان با روزدانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه و ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ همزمان با 13 آبان روزدانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه و ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
براساس این گزارش: کارکنان اداره کل کانون، اعضا و مربیان مراکز، با حضور در راهپیمایی 13 آبان در کنار سایر اقشار جامعه، جلوه‌ای از ولایتمداری واستکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند.
دراین روز نمایشگاهی از آثار برتر نقاشی اعضای مراکز سراسر استان با موضوع استکبار ستیزی و محکوم کردن جنایتی که در حرم شاه چراغ اتفاق افتاد و حمایت از آرتین و شهدای کودک ونوجوان، در مصلی الغدیر خرم آباد برپا شد و پرچم آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس بر روی پارچه 20 متری در زیرگام های راهپیمایی کنندگان و بازدید کننددگان از نمایشگاه قرارگرفت.
همزمان با روز 13 آبان در شهرهای مختلف استان مربیان کانون در مسیر راهپیمایی، ایستگاه های نقاشی برپا کردند و دراین ایستگاه ها میزبان کودکان ونوجوانانی بودند که خشم و انزجار خود را از استکبار بر روی کاغذ ترسیم کردند.

 

حضور کانون پرورش فکری لرستان در گرامی داشت روز 13 آبان

حضور کانون پرورش فکری لرستان در گرامی داشت روز 13 آبان حضور کانون پرورش فکری لرستان در گرامی داشت روز 13 آبان

حضور کانون پرورش فکری لرستان در گرامی داشت روز 13 آبان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =