میاندوآب، میزبان آیین اختتامیه هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما»

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان هشتمین فراخوان استانی ویژه‌ی شهدا با عنوان«کبوتر کوچه ما» بهمن سال جاری در میاندوآب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کانون استان با موضوع طرح و بررسی محورهای هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» برگزار شد.  

مدیرکل کانون استان در این جلسه از شروع فرآیند مطالعاتی و کارشناسی محورهای این رویداد فرهنگی و معنوی خبر داد و رویکرد دبیرخانه استانی این فراخوان در سال ۱۴۰۱ را متفاوت از سال‌های قبل عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران با اشاره به انتشار پوستر فراخوان در آذر سال جاری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، همواره یاریگر جدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تسهیل و هماهنگی‌های لازم در خصوص تمهید امکان دیدار مربیان و اعضا با خانواده‌های معظم شهدا در طی اجرای این فراخوان از اولین دوره تا کنون بوده است.

همایش کبوتر کوچه ما با هدف شناساندن شهدا، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ویژه‌ی علاقه‌مندان ۱۲ تا ۱۷ سال (نونگاه و نوجوان) همه ساله از دهه فجر ۹۴ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =