تمدن غنی ایرانی و اسلامی برترین الگو برای کودکان است

فرماندار چایپاره در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، نسخه پیچی فرهنگی غربی‌ها را برای کودکان و نوجوانان ایرانی، کاری بیهوده و عبث عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی سعید شکورزاده در این دیدار با قدردانی از مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در میزبانی از تماشاخانه سیار کانون کشور در استان و شهرستان چایپاره گفت: وظیفه متولیان حوزه کودک و نوجوان در برابر هجمه‌ی انبوه رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران بسیار سنگین است.

فرماندار چایپاره با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «امید من به شما دبستانی‌هاست» افزود: توجه به بسترهای فرهنگی و ارتقاء کمی و کیفی ارگان مهمی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فراهم کردن فضایی شاد و مفرح توأم با اشاعه ارزش‌های دینی می‌تواند به عنوان یکی از راه‌کارهای تقویت بنیادی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی مطرح باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار، حمایت مسئولان استانی و شهرستانی را از فرهنگ و هنر و ادب حوزه کودک و نوجوان بسیار ارزشمند و مایه دلگرمی مربیان و نیروی انسانی متخصص در کانون ذکر کرد.

زهرا آب‌سوران آموزش غیر مستقیم و فعالیت‌های کتاب محور را از شاخصه‌های بارز و وجه تمایز فعالیت‌های کانون پرورش فکری بر شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =