آغاز مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در اهواز

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه سه کشور با حضور قصه‌گویان شش استان در اهواز آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره با حضور ۶۷ قصه‌گو از استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس روز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی گیت بوستان اهواز آغاز شد و تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ادامه دارد.

هیات داوران بخش ملی مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور، متشکل از «محمدعلی یزدان‌شناس» نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره‌های تئاتر و قصه‌گویی، «طاهره گرمسیری» مدرس و داور قصه‌گویی و «نرگس جعفری» نویسنده و داور جشنواره‌های قصه‌گویی هستند.

داوری بخش آیینی سنتی این جشنواره نیز به عهده «محمدعلی یزدان‌شناس»، «طاهره گرمسیری» و «شعله ایل‌بیگی‌پور» قصه‌گو، مدرس قصه‌گویی و نقال است.

آغاز مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در اهواز

همچنین بخش زبان اشاره مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور را «محمدعلی یزدان‌شناس»، «طاهره گرمسیری» و «سمیه بستان پیرا» مدرس مدارس استثنایی، داوری می‌کنند.

برگزاری نشست‌های آموزشی از برنامه‌های جنبی جشنواره قصه‌گویی منطقه سه کشور به‌شمار می‌رود.

مرحله‌ منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور با همکاری استانداری خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان، شهرداری اهواز، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، صدا و سیمای استان، فولاد خوزستان و شرکت خدماتی، پشتیبانی و رفاهی ساب خوزستان در اهواز در حال برگزاری است.

آغاز مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در اهواز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =