برپایی ایستگاه‌ نقاشی و معرفی کتاب کانون پرورش فکری در مدارس یاسوج

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در هفته کتاب و کتابخوانی با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در مدارس میزبان کودکان ونوجوانان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ایستگاه‌نقاشی و معرفی کتاب در مدارس شهر یاسوج برای کودکان و ونوجوانان برگزار که مورد استقبال مسئولان، والدین و کودکان ونوجوانان قرار گرفت.

بر اساس این خبر این ویژه‌برنامه فرهنگی‌هنری در راستای طرح توانمندسازی خانواده محور(همیار مادر و کودک) با همکاری سازمان‌های بهزیستی و آموزش و پرورش  برگزار شد.

کبری اخلاق نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هدف از برگزاری این ایستگاه نقاشی را  آشنایی بیشتر نسل کودک و نوجوان با اهمیت خانواده عنوان کرد.

وی افزود: طرح توانمندسازی خانواده محور از طرح‌های راهبردی با رویکردی پیشگیری چند سطحی در خانواده است و هدف اصلی این طرح تاثیر بسیار زیاد تجربه‌های سال‌های اولیه کودکی در رشد و آینده کودک است و مشخصا والدین بویژه مادر از عناصر بسیار تاثیرگذار در این تجارب اولیه کودکی می باشد و آموزش‌های که در این خصوص صورت می گیرد هدف از آنها توانمندسازی خانواده بویژه مادران می باشد.

این ایستگاه نقاشی  در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال، کودکان  بر روی کاغذ با استفاده از مداد رنگی آثار خود را خلق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =