کد خبر: 321037
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
بازدید 212
هفته ی پژوهش در استان ایلام

بازدید کارشناس آموزش و پژوهش از مراکز آبدانان و سراب باغ

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام به مناسبت هفته پژوهش، روز دوشنبه ۲۱ آذرماه، مرتضی حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان از مراکز فرهنگی هنری آبدانان و سراب باغ بازدید نمود.

در این بازدید، وی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران این مراکز در طول سال به خاطر انجام فعالیت های پژوهشی با اعضا بر استمرار این فعالیت علمی و تحقیقی و  اهمیت فعالیت های پژوهشی تاکید نمود.

وی گفت: آبدانان و سراب باغ با توجه به وجود خرده فرهنگ های شفافی گویش ها و لهجه ها ظرفیت های بومی و محلی ... پتانسیل های مناسبی برای انجام فعالیت های اقدام پژوهی، پژوهشی و تحقیقی دارند و لازم است که مربیان مسئول و فرهنگی به انجام و اجرای این موضوعات اهتمام ورزند و در نهادینه کردن و تقویت هویت ایرانی و اسلامی تلاش کنند.

در ادامه همکاران مراکز یادشده  به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 کارشناس آموزش و پژوهش در راستای غنای مواد روزآمد خوانداری و دانش افزا برای مربیان؛ تعدادی کتاب و مجله ی تخصصی به مراکز یاد شده اهدا نمود.

لازم به ذکر است که مقدمات برگزاری برنامه های هفته پژوهش در کانون استان ویژه مراکز فرهنگی و واحد کارشناسی انجام شده و در حال اجراست.

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همزمان با سایر استان ها با شعار «مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =