راه‌یابی هفت شرکت کننده استان قزوین به بخش نهایی پادکست قصه‌گویی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

با انتشار اسامی آثار راه یافته به بخش نهایی پادکست قصه‌گویی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون هفت قصه‌گوی قزوینی در این فهرست معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هیئت انتخاب بخش پادکست قصه‌گویی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌الملل قصه‌گویی، آثار راه‌یافته به این بخش را معرفی کرد.

براین اساس هفت قصه‌گوی استان قزوین شامل اعظم نوری‌زاده  با قصه (کره اسب و رودخانه )،مائده صالحی با قصه(این پسر چقدر کتاب می‌خورد)،  طناز همت  با قصه(دکمه بازیگوش)،مائده طاهر با قصه(دیوار بلند)، نوشین نیکراه با قصه( این همه تلق و ملق)، ملیکا دانشمند با قصه( پیراهنی برای خارپشت) و نرگس عقیلی با قصه(گِرد و قلمبه) به جمع شرکت کنندگان راه یافته به بخش نهایی این رقابت پیوستند.

هیئت انتخاب بخش پادکست متشکل از احسان مشهدی‌محمد، فرزاد شیرمحمدی، محمدرضا رستم‌پور، هادی ملکی، علی قسمتی و سولماز صادق‌زاده، از بین ۱۴۵۴ اثر ارسال‌شده به دبیرخانه، اسامی ۶۴ پادکست راه یافته به بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گوی را اعلام کرد.

در نهایت برگزیدگان این بخش از جشنواره نیز به انتخاب هیات داوران نهایی در آیین پایانی جشنواره معرفی خواهند شد.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دی‌ ۱۴۰۱در شهر یزد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =