کد خبر: 321519
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
یلدای کتاب در چهار محال و بختیاری

کتاب‌های " از باغچه پاییزتر من، سقوط و دختری به نام مهتاب" در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فرخشهر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری  همزمان با ایام گرامی داشت یلدای ۱۴۰۱ سه مجموعه کتاب درمرکز فرهنگی هنری فرخشهر با همکاری کتابخانه عمومی این شهر رونمایی شد. 
این آیین که با حضور مدیران انجمن‌های ادبی استان، مدیران و نمایندگان دستگاه های اداری شهر، کارشناسان ستادی، اساتید ادبی و جمعی از علاقه مندان به حوزه ی کتاب و کتاب خوانی برگزار شد.
تقدیر از مولفان و نویسندگان، اشاعه ی فرهنگ کتاب و کتابخوانی، معرفی کتابهای جدید در حوزه ی نشر به عموم مردم، گرامی داشت فعالان حوزه ی نشر و کتابخوانی از جمله اهداف برگزاری این برنامه به شمار می آمد. 
در این آیین کتابهای تاریخی «سقوط و دختری به نام مهتاب» با ویراستاری نسرین پژوهش مربی سابق کتابخانه پستی کانون به نویسندگی زنده یاد منوچهر پژوهش و مجموعه شعر «از باغچه پاییز تر، من» به قلم لیلا کیانپور مربی ویژه کارگاه های تابستان مرکز فرهنگی هنری فرخشهر رونمایی شدند.  
شعر خوانی شاعران به نام استان، صحبت اساتید دانشگاهی در حوزه کتاب و نشر، صحبت ناشران در خصوص نحوه ی چاپ کتاب ، شعر خوانی اعضا، خواندن متن ادبی توسط مادران اعضا، اهدای هدیه به مادر بزرگها و پدر بزرگهای گروه سرود کانون و رونمایی از سه کتاب عنوان شده از جمله برنامه های اجرایی در این آیین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =