ثبت نام کارگاه‌های زمستان کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران، از ثبت نام کارگاه‌های فصل زمستان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، با آغاز فصل زمستان کارگاه‌های تخصصی و عمومی این کانون در بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی در مراکز فرهنگی هنری مازندران از علاقه‌مندان ثبت نام می‌نماید.  

به گفته فرشته شهمیرزادی، این کارگاه‌های در دو بخش عمومی و تخصصی از شنبه 10 دی ماه ثبت‌نام خود را آغاز می نمایند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه تخصصی به صورت حضوری در رشته‌های: شاهنامه‌خوانی- شعر – داستان نویسی- هوش و خلاقیت- قصه‌گویی- سفالگری- نقاشی و کاردستی اجرا می شود، افزود: این رشته‌ها در مراکز فرهنگی هنری شماره یک و شماره دو ساری – قائمشهر- بهشهر- دلگشا و کتالم پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

معاون فرهنگی کانون مازندران اضافه داشت: سایر مراکز فرهنگی هنری در سراسر استان مازندران نیز در کارگاه‌های عمومی به ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان میپردازند.

وی افزود: این کارگاه‌ها ، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است و علاقه‌مندان می توانند با  مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در شهر خود در کارگاه‌های مورد نظر ثبت‌نام نمایند.

ثبت نام کارگاه‌های زمستان کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =