کد خبر: 321546
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
"لحظه‌های بیداری" تأملی در ماجرای نهم دی

ویژه برنامه "لحظه‌های بیداری" به مناسبت روز نهم دی در مرکز فرهنگی هنری مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، ویژه برنامه "لحظه های بیداری" به مناسبت روز نهم دی در مرکز فرهنگی هنری مجتمع برگزار شد.

"لحظه‌های بیداری" تأملی در ماجرای نهم دی
دراین ویژه برنامه که هم زمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد،۳۰ نفر از اعضا پسر در مرکز مجتمع حضور داشتند و حاج آقای سعیدی‌زاده از رزمندگان و راویان دفاع مقدس با تشریح ابعاد نهم دی ماه و روشنگری در خصوص اهمیت این روز برای اعضا شرکت کننده نکات ارزشمندی را مطرح کردند.
وی در ادامه بر لزوم پیروی از رهبری و میثاق با آرمان های امام راحل و رهبرعظیم شأن ایران تأکید و بصیرت و دانایی و آگاهی سیاسی را برای همه اقشار جامعه امری ضروری دانستند و یادآور شد درهر برهه‌ای از تاریخ دشمنان در تلاش بوده که ایران را به ورطه سقوط و نابودی و استثمار بکشانند و آنچه هر بار این دسیسه‌ها را خنثی کرده رهبری حکیمانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب است.

"لحظه‌های بیداری" تأملی در ماجرای نهم دی
سعیدی‌زاده گفت: بر نسل جوان و هوشمند ما واجب است که فریب سیاه‌نمایی‌های فضای مجازی را نخورند و با بینش و جهاد تبیین و اقتدا به امام امت و راه شهدا سره را از ناسره تشخیص دهند و در مسیر صحیح گام بردارند.
در ادامه برنامه قرائت عهدنامه و هم‌خوانی دیگر اعضا نیز از برنامه‌های اجرایی این نشست بود.

در ادامه همکاران مرکز مجتمع کارگاه‌های کاردستی؛ آموزش اریگامی کبوتر به نماد آزادی،  قصه‌ی "روایت سنگر"، نمایش و نقد فیلم بهادر و هم‌چنین مسابقه "بصیرت" و اهدای جایزه را جهت اعضا برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =